27 Haziran 2012 Çarşamba

Minik Kinali Eller


Gecenlerde gittigimiz bir kina gecesinde Samar annesi Elif yavrumun eline kina yakti.




Ben bu kinanin tutucagina hic inanmadim. Bebek elindeki kinayi oraya buraya sürecek ve tutmayacak diye düsündüm.




Eve gelince Sumeyra´da tutturdu illaki "elime kina yak anne" diye.




Zaten gec döndügüm geceden hemen yatip uzanmak varken bir de kina hazirlama faslina giristik.




Ve prensesimin gönlünü yaparak eline kina yaktim. O güzel eli sarip sarmaladim. Derken sabah oldu...




Heyecanla uyanan kizim hemen yanima kostu, elini yikadik beraber veeeee....

Iste sonuc... :)


Iki minik kinali el, ne tatlilar ama, canim kizlarim benim. :)



4 yorum:

  1. Benim kızım da çok kına istiyor ama sonrasında çıkar der diye korkuyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemekte fayda var. O da kinanin cikmayan bir sey oldugunu tecrübe etmis olur. :)

      Sil
  2. benim blogumu ziyaretin icin tesekkurler hatice,ben senin blogunu uzun zamandir izliyorum cok begeniyorum belki seninle gezi deneyimlerimizi paylasiriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canim. Blogumu begenmene cok sevindim. Bizim gezilerimiz henüz cok fazla degil ama niyetlendigimiz yerler var. Senin tecrübelerinden yararlanmak isteriz dogrusu.

      Sil