17 Temmuz 2011 Pazar

Elif´im Dünyama Hosgeldin Kizim



Elif´im geldi, erkenden geldi hemde. Hic umulmadik bir anda 3 hafta öncesinden yola koyuldu. Hep dua ettim onu bir an önce görebilmek icin, cok sabirsizlanmistim, cok istemistim artik gelmesini, bu hasretin sona ermesini. Sözümü dinledi yavrum.
Bundan bir hafta önce kendimi iyi hissetmedigim icin annemden bende kalmasini rica ettim. Canim annem beni kirmadi ve o geceyi bizimle gecirdi. Takdiri ilahi ben o gece sabaha kadar hic olmadigi kadar sancilanmaya basladim. Sabah saat 6.30 gibi bebegim gelecegini belli etmeye basladi. Sabah erkenden beyimi ve annemi kaldirdim, müjde verdim "Bebegim, Elif´im geliyor" dedim. Fakat 3 hafta öncesinden beklenmeyen yavrunun gelecegine pek ihtimal vermediler. Ama ben emindim. Tüm isaretler onun gelecegini gösteriyordu. Beyimle hemen hazirlanip hastaneye gittik. Annem iyiki bizde kalmisti, diger yavrularimi anneme biraktik. Hastanede de bebegin gelecegi anlasilinca her birimizi büyük bir heyecan kapladi artik. 36. haftami tamamlamama bir gün kaldigi icin yavru Elif kayitlara erken dogum olarak islendi :)

Vücudum doguma hazir olmadigi icin 12 saatlik bir beklemeden sonra ilacla sancilarimi getirdiler. Bu kadar uzun beklemelerinin sebebi de vücudun kendi kendine sancilarinin gelip gelmediginden emin olmak istemeleriydi. Nitekim ilaclarin da etkisiyle o zor anlar, candan can ayrilan saatler geldi catti ve minik, güzeller güzeli bir yavru dünyaya merhaba dedi. Aylardir bekledigim o an gelmisti artik, dogum gerceklesir gerceklesmez onu gögsümde hissedecegim an. Ya Rabbim bu ne kadar mükemmel tarifsiz bir duyguydu. Bundan önceki yavrularimda da ayni duygulari tatmama ragmen her birinde yeni bastan ayni heyecani hissetmek Allah´in bir lütfu olmaliydi.

Yavrumla artik evimize geldik. Evde özellikle kücük ablamiz bizimle cok ilgili. Kücük bir anne diyebilirim. Kardesini kiskanmamasi icin hamilelik döneminde onu cok hazirlamaya calismistim. Simdilik bu ugraslarimin meyvelerini aliyorum sanirim. Fakat ileriki zamanlarda neler olur bilinmez. Abimiz de cok mutlu. Iki kizkardesin tek abisi olmanin gururu icerisinde. Bana her zamankinden daha cok yardimci ve de fedakar yavrum.

Cok ama cok mutluyum. Rabbim her isteyen kuluna anne olma duygusunu yasatsin insaallah. Bu ne engin bir sevgi, bu nasil bir sefkat icimdeki kendi kendime hayret ediyorum. Duygularimi ifade etmekte zorlaniyorum.

Nitekim hosgeldin Elif bebek. Hayatima, dünyama hosgeldin minik melek. Seni cok seviyorum kücük bal kuzum.

9 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir haber bu.41 kere maşallah hoşgeldin minik melek:)
    Gözün aydın canım Allah analı babalı sağlıkla büyütmenizi nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin ,inşallah...
    Gözün aydın , bebeğin adıyla çok yaşasın , bahtı güzel olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkürler, tüm dualara gönülden amin arkadaslar.

    YanıtlaSil
  4. ben daha 40 günlük teyzeyim.bebeği gördüğümde hiç ağlayacağımı düşünmemiştim.çok güzel bi duyguymuş.teyzelik böyleyse annelik daha yoğundur eminim..yavrunu güzel günlerde büyüt inşallah.hoşgelmiş dünyamıza..adıyla büyüsün derler...tekrar tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  5. Evet cok dogru, annelik o kadar müthis bir duygu ki anlatilmaz yasanir cinsten. Insaallah Rabbim hayirlisiyla anne olmanizi nasib eder bir gün. Her kadinin bu duyguyu yasamasini arzu ederim.

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun cok sevındım erken ama sorunsuz olmasına..gle gule buyutun ınsallah..

    YanıtlaSil
  7. Cok tesekkür ederim nohut oda...

    YanıtlaSil
  8. Benim de Beratım berat günü 36. hafatamı tamamladığımda erkenden geldi. Allah sana da bana da hayırlı, güzel kaderli bir evlat kısmet etsin :))

    YanıtlaSil
  9. Ay ne hos bir zamanda gelmis, ismi de tam o geceye uygun, harika bir sey. Tüm dualarina amin insaallah.

    YanıtlaSil