24 Temmuz 2011 Pazar

Elif Yavruma Hazirliklarimiz

Evet hazirliklari bebek geldikten sonra yazmak belki artik sacma gelebilir. Ama acele etti minik melegim. Benim yazimi beklemek istemedi :)
Kizima Samar teyzesinin hediyesi Maxi Cosi ve Quinny ile hazirliklarimiza basladik ve yavrum gelmeden bez cöpüne varincaya dek herseyini hazirladik.


Quinny cantada tasinabildigi icin uzun veya kisa mesafeler icin tüm bebek arabalarina harika bir alternatif. Ben özellikle bebegimle isime devam edecegim icin hem araba kullanirken hemen katlayip bagajimda tasiyabilecegim, hem de hayatim cok yogun oldugu icin yürüyerek gidecegim her mekana onu da rahatlikla yanimda götürebilecegim. Hayatimi kolaylastiran herseye bayiliyorum.






Bu prenses yatagi da kücük melegime özel hazirlanmisti. Artik son haftalar hep yanina ugrayip onun icinde uyuyacagi gün ve geceleri hayal edip kizim artik gel diye dualar ediyordum.






Kücük prensesime gel diye diye geldi sonunda :)






Sükürler olsunki hastane icin cantamizi hazirlamistim. Yavrumun da giyeceklerini coktan almistim. Ablasindan ona devrolan giyeceklerimiz de var tabiki. Onlarinda en güzellerini ayirip yikamis ve hazir hale getirmistim. Iyiki o gelmeden ve de vakitlice her bir seyi düsünmüsüm diyorum simdi. Cok düzenli olan babam her zaman "Bugünki isinizi yarina birakmayin" diye cok nasihat eder bize. Ben de onun kadar olmasa da islerimi önceden halletmeyi ve sonra rahat etmeyi cok önemserim. Bebegimin hazirliklarinin büyük bir bölümünü o gelmeden hallettigim icin cok ama cok mutluydum.




Onun gelmesi benim icin hazirliksiz yakalanmama neden olmadigi icin eve geldigimizde ikimiz de cok rahat ettik dogrusu. Darisi tüm anneciklerin basina...







7 yorum:

  1. gule gule kullansın ınsallah..

    YanıtlaSil
  2. Tesekkür ederiz teyzesi :)

    YanıtlaSil
  3. Semra Sucu Uzan24 Temmuz 2011 15:39

    Güle güle kullansin ins.. bende hazirliyayim bari hazirlikli olmak gercekden iyimis :) gerci benim 2 ayim daha var ama hic belli olmaz minik yaramazlar erkenden cikip gelebiliyor :))

    YanıtlaSil
  4. öncelikle sana çok geçmiş olsun haticecim.minik elif de hoşgelmiş dünyamıza.hayırlı bir ömür diliyorum.doğru söylüyorsun hazırlıkları önceden yapmak rahatlatıyor.güle güle kullansın minik yavru..

    YanıtlaSil
  5. Aynen Semra´cim önceden hazirlan aman belli olmaz bu kuzularin isi :)
    Güzel seyler dükkani tesekkürler canim.

    YanıtlaSil
  6. Elif'in annesi iste her ikiside elini cabuk tutmus :) insALLAH minicik yavrun güle güle kullansir esyalarini RABBIM nicelerinide eskitmeyi nasip etsin AMIN.

    YanıtlaSil
  7. :) tesekkürler Gül teyzesi, insaallah

    YanıtlaSil