31 Ağustos 2011 Çarşamba

Oglum Ortaokula Basladi

Tatil sonrasi cok cok heyecanli ve bir o kadar da yeniliklerle dolu baslangiclar yaptik hayatimiza. Oglum 7. sinifa basladi. Kizim ilkokula basladi ve bebegimiz de hayata yeni basladi.
Muharrem yavruma ilk okul günü okula eslik ettik. Sogukkanliligini korumaya calissa da yine de bir anne gözüyle heyecanini farkettim. Okula yeni baslayan cocuklara diger siniflar sürpriz gösteriler hazirlamisti.

Bu gösteriler ilkokulda görmeye alistiklarimizdan biraz farkliydi. Ayrica minik cocuklarin yerine sahnede koca koca delikanli ve kizlari gördük. O gencleri izlerken hayatin ne kadar cabuk gectigini düsündüm ve oglumun da artik genclige adim attigini kabul etmek zorunda kaldim. Cok degisik ve karisik hisler yasadim. Ona nasil davranacagimi bilemedim. Yavrum bir yandan hala cocukken bir yandan da büyük bir yetiskin gibi. 
Seneye kadar boy atacagini hesaba katarsam bir yil sonra ona asagidan yukariya dogru  bakacagim ne tuhaf. Daha dün gibiydi onu elinden tutup krese yazdirmistim. Ve de onu her birakip üniversiteye gittigimde vicdan azabi cektigim günler daha dün gibiydi.
Bir yandan Gymnasium gibi en yüksek seviyeli okula gitmesine sevinirken bir yandan da onun bu kadar cabuk büyüdügünü kabullenmenin verdigi karmasik duygu yogunlugu icerisinde gecirdik ilk günümüzü.

Sana okul hayatinda bol bol basarilar diliyorum canim benim. Sevgili oglum, canim...


2 yorum:

  1. Ergenliğede adım atmış oğlum...Eğitim hayatında başarıalr dilerim inşallah üniversiteye başladığı günü de okuruz buradan...

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkür ederim canim, insaallah o yazilari da yazacak günler nasib olur her birimize...

    YanıtlaSil