17 Ocak 2015 Cumartesi

Anne eli degmis süveter


Televizyon izlerken Melegin sabah programinda cok hos degisik örgüler gördüm. Zaten elisine merakli olan ben hemen bu gördüklerimi uygulamaya koyuldum. 
Elif´ime bir süveter calismasi yaptim. Sonuctan cok memnun kaldim. 



...



Bu basit gibi görüntünün altinda ince bir sabir isi yatmakta. 5 ilmekten olusan uzunca seridi örmek insani bayagi bir ugrastiriyor hani... :)

Müthis örgüler denemek icin Tülin Iris´in harika örneklerinden yararlanabilirsiniz.
Denemeniz tavsiyesiyle...




4 yorum:

  1. Degisik olmus ilk defa goruyorum banada beklerim.Ayseninyaptiklari.blogspot
    .com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet degisik bir örnek. Insaallah size ugrayacagim.

      Sil
  2. çok güzel olmuş. ellerine sağlık. ben bu konularda hiç yetenekli değilim maalesef...

    YanıtlaSil
  3. Tesekkür ederim. Biraz ugrasirsaniz eminim siz de basarirsiniz ve cok güzel seyler cikarirsiniz ortaya.

    YanıtlaSil