12 Ocak 2012 Perşembe

Oglumun Hediye Telasi


Hediye secmek benim icin hic kolay degildir. Allah´im düsünür dururum: acaba begenir mi, buna ihtiyaci var midir, hangi rengi sever, isine yarar mi, ya begenmezse, kendime layik görmedigimi hediye diye veremem, vs. vs....??????
derken uzar da gider sorular beynimde...

Bu kadar zor hediye secen biri olarak bir de oglumun hediye secme sorunu omuzlarima binince varin halimi siz düsünün.

Bir cok ülke de oldugu gibi bizde de her noel zamani gelince cocuklar sinifta aralarinda kura cekerler, her kime hangi arkadasi rast gelirse ona ufak bir hediye alir.

Nitekim oglumun "Julklapp" cekilisinde kendisine arkadasi Kübra cikar.

Ve minik bir sorun yumagi oglusumun basini agritir. Neden? cünkü hem arkadasimiz bir kiz, hem de hediye almak icin sadece 2 gün vaktimiz var.

Eeeee anneler en zor durumlarda basvurulan yegane mercilerdir. Lakin bebekli ve cok yogun olan bir anne olarak bu hediye isinin altindan kolayca cikmam gerekir.

Vakitten kazanmak icin internetten online alisveris yöntemine basvurduk. Ayrica hediyemizin istedigimiz gün elimize ulasmasi icin ekstra kargo parasini gözden cikardik. Veee bir kiz arkadasina hem de cok fiyatli olmamak sarti ile harika bir hediye sectik zannediyorum.


Dantel motifli kalemlik, not defterleri ve hos bir kolye.



Bu kücük hediyeler paketlenmek üzere cabucak elimize ulastilar. Özel kargo parasina degdi yani :)




Oglum bu yardimdan cok ama cok memnun kaldi.



Hediyelerimiz paketlendi...





Paketimizin cazip hale gelmesi icin sekerlerle süsleme yapalim dedik...




Kücük genc kizlar böyle paketlere bayilirlar diye biliyorum ben...




Oglumla birlikte elimizden geleni yaptik...




Hediyelestikleri gün oglumun eve gelmesini dört gözle bekledim. Yeni sinifinda yeni bir arkadasina ilk defa hediye almasi ve bunun begenilmesi benim icin cok önemliydi. Bilindigi üzere bu yaslarda gencler icin begenilmek en önemli unsurlardandir.

Nitekim Kübra kizimiz hediyemizi cok begenmis, üstelik memnuniyetini belli etmek icin Muharrem´e sarilmis öhm öhm...

:) Yavrularimizin mutlulugu bizim mutluluk garantimizdir...

diyorum...


...Mutluluklar...




3 yorum:

  1. bence de cok güzel bir hediye olmus...
    bu arada hangi ülkedesin?

    YanıtlaSil
  2. Biz Almanya´da yasiyoruz canim.

    YanıtlaSil
  3. himm ben de avusturya´dayim.Linz sehrinde.

    YanıtlaSil