10 Ocak 2012 Salı

Herseyde Sevgi


Sevgiyle yapilan, alinan, hazirlanan hersey güzeldir, degil mi?
Minik yavrumun yeni yeni cicilerinde de bunu bizzat yasiyorum.



Belli ki benim gibi düsünen firmalar var. Bebegimin yakaliginda gözüme takildi bu ince ayrinti.
"Made with love" = "Sevgiyle Yapilmistir"



Su aralar en cok, en rahat kullandigim giysiler, body´ler. Sevgiyle düsünüp aldigim, cici ve onun rahatligi icin mükemmel.



Minik kurabiyemi giydirmek, onunla sabahtan aksama kadar ugrasmak, oynatmak, yedirmek icirmek, altini almak... cok siradan ama benim icin su siralar en keyifli hobim.



"Temelinde sevgi bulunan egitim gelecekte bize sevgi olarak geri dönecektir." H.M.

Sevgiler...





8 yorum:

  1. ne güzel bir etiket..harika.. nasıl düşünceli.. sırf onun için bile alınabilir bu ürün.. badiler harika.. cimcimeye de pek yakışmış.. maşallah..

    YanıtlaSil
  2. Tesekkür ederiz teyzesi, ben de bayildim bu etikete...

    YanıtlaSil
  3. ay canım çook şeker maaşallah:)
    bana da beklerim:)))))

    YanıtlaSil
  4. Sagolun bir kase lezzet... seve seve geliriz size :)

    YanıtlaSil
  5. cicileriniz hayirli olsun...hele o dantel yakali firfirli kirmizi body...♥ bayildim ... iyi günlerde kullansin benim minik BAYKUSUM :D

    YanıtlaSil
  6. Tesekkürler S. teyzesi... minik baykusun daha ne cicileri var bilsen :)

    YanıtlaSil
  7. Allahım çok datluuu.yerim yerim.maşallah.

    YanıtlaSil
  8. Sizin yorumunuz da coook datluuu canim.

    YanıtlaSil