31 Ekim 2014 Cuma

Elif´in Mutluluklari

Her cocuk icin en büyük duam mutlu olmalaridir. Onlar mutlulugu, huzuru en cok hakeden insanlardir. Benim Elif´imi mutlu etmek cok kolay mesela.


Alisveris merkezinde oyuncak bir at...



Oyun merkezinde minik bir salincak...



En sevdigi arkadaslarindan M. Emin ile bir iki ziplayis...



Tugce ablasiyla saklambac...



Kreste ve evde her yeri batirabilecegi oyun hamuru... mesela.
Listeyi böylelikle uzattikca uzatabiliriz. 



Elif´im ablasindan farkli olarak bir de prenses ve gelin olmayi cok ama cok seviyor. En büyük zevki süslü kiyafetler giyip, takip takistirmak.
Subat aylarinda kreste karneval kutlamasi yapildi. Böyle bir kutlamaya ilk kez katilacak olan Elif´e bir kostüm secmesini söyledim. Onca kostümün icerisinden "ben gelin olmak istiyoyum" dedi. Bu karara hic sasirmadim. 



Krese gittigimizde kizlarin nerdeyse hepsinin birer prenses veya gelin kostümü sectiklerini gördük. Neyseki bizim gelin kendine göre muffinleri de buldu da günü daha mutlu bitirdi yavrum. 

Elif´im evde iken de genellikle böyle prenses elbiselerini giyinir. Takilar takar. Ojeler sürdürür... vesaire. Bazi arkadaslar kendime eziyet ettigimi düsünüyorlar. Ona hayir demem gerektigine inananlar var. Oysa onun da diger yavrularimin da yüzlerini güldüren hic bir sey bana yük degil. Oldukca disiplinli ve titiz bir anne olarak varsin bazi konularda da onlar egemen olsunlar diye düsünüyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder