20 Şubat 2012 Pazartesi

Serhat Akca ve Irmak Kerimoglu, Sizi Ne Cok Sevdigimizden Haberdar misiniz?



Siz güne nasil baslarsiniz?

Her zaman söylenir, güne nasil baslarsaniz öyle gider diye. Bu sözün cok haklilik payi var, mutlaka sizler de hayatinizda bunu tecrübe etmissinizdir. Öfkeli stresli bir gün genellikle o sekilde sonuclanir. Neseli bir günde ise kendinizi daha bir pozitif bulursunuz. Belki de kizmaniz gereken bir cok seye daha az tepki gösterirsiniz.

Ben son zamanlarda harika bir program kesfettim. Herkesin hosuna giden seyler farklidir biliyorum. Bu da benim hosuma giden güzel bir olay diyebilirim.
Önceleri arada bir bakarken sonra devam ettikce büyük bir haz aldigimi farkettim ve elimden geldigince her sabah izlemeye basladim.
Evet siz de merak etmissinizdir artik... ben günüme TRT Haberdar´i izleyerek basliyorum. Hem tüm dünyadan haberdar oluyorum, yabanci ülkelerin vatanim hakkindaki düsüncelerini ögreniyorum, hem de cok keyifli vakit geciriyorum.

Böyle bir haber programini insanin kendisine cok yakin hissetmesinde elbetteki sunucularinin cok cok büyük bir payi var.
Alisilmis haber programlarinin tam aksine cok sicak, sevecen ve izleyicilere hitab eden, yorumlari ve birbirlerine atismalari ile kendilerini seyircilerine son derece sevdirebilen iki sunucumuz var, Serhat Akca ve Irmak Gürcan Kerimoglu. Cok tatlilar, dünyalar tatlisi... Gazete haberlerini sunarken yaptiklari sirinliklerle ve arada bir sorduklari sorularla hepimizi ekran basina kilitliyorlar. Seyircilerinden fotograflar istiyor, haber aralarinda herkesle paylasiyorlar. Velhasil müthis keyif alarak izliyorum.

Bu arada artik beyim de bana katildi. Bizim evimizde her sabah ilk olarak TRT Haberdar aciliyor. Her ne kadar cocuklari okula hazirlama vaktine rastladigi icin ilk bölümlerini kacirsakta, sabah sabah yavrularimizi okula ugurladiktan sonra sicacik kahvalti cayimizin buhari tüterken, hafta ici keyifli kahvaltilarda bulusuyoruz o harika ekiple...



Iste burada bizim yavrularimizin fotograflarindan bir kare sunuyorlar. O hos yorumlarini eksik etmiyorlar.





Güzel olan TRT Haberdar´in cocuklarimizin da diline dolanmis olmasi. Zaten haber izlemekten hoslanan oglum ve insaallah ilerde ona benzeyecek kizlarim da anne babasini örnek almis oluyorlar. Dünyadan haberdar bir genclik yetirtirmemizde ön ayak oluyor bu aliskanligimiz.

Hafta ici Haberdar´a doyamayanlar cumartesi günleri Dünyadan Haberdar´i izleyerek harika bir hafta sonuna baslayabilirler üstelik.  :)

Serhat Akca ve Irmak Gürcan Kerimoglu´na bizlere verdikleri deger ve sunduklari harika haber programi icin cok tesekkür ediyorum.

Kisacasi iyiki varsiniz, hayatimiza renk katan güzel insanlar...

Sizi Seviyoruz...







12 yorum:

  1. trt izlemek inan hiç aklıma gelmemişti, sabah saat 8:15 de tgrt haber'de kızımın doktorunun programı var, her sabah çocuk sağlığı programı yapyor genelde onu izliyorum ama yarın sabah trt haberdar'a bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin sevdigi baska bir program var iste, ama haberdari mutlaka tavsiye ederim, eminim cok memnun kalacaksin :)

      Sil
  2. trt her zaman iyidir..yılları birikimi var orada..
    headerdekı miniği yerim bu arada:))

    YanıtlaSil
  3. Evet TRT insana güven duygusu veriyor, yillardir alistigimiz kendi televizyonumuz... Header´daki minik ellerinizden öper teyzesi :)

    YanıtlaSil
  4. Hatice Hanım, bu övgü dolu yazınız için teşekkür ediyoruz, tüm "Haberdar" ekibi olarak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, severek yazdim, tüm ekibe selamlar :)

      Sil
  5. vallahi böyle bir programdan haberim yok.bakacağım teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. simdi haberin oldu iste canim, mutlaka izle, iyi seyirler

    YanıtlaSil
  7. TRT şimdi çok daha kaliteli ve zevkli şeylere imza atıyor.Artık TRT deyince insanın aklına ip gibi dizilmiş smokinli abiyeli sanatçılar akla gelmiyor:) İyi seyirler.

    YanıtlaSil
  8. HARİKA BİLGİLER
    KAYITLIMIYIM BİLMİYORUM
    KUTUCUĞU GÖREMEDİM
    MUHABBETLE KAL.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler... evet kayitlisiniz... sevgiler...

      Sil