10 Nisan 2011 Pazar

Iki Harika Hafta Sonu

Bu sinirli, küsmüs kiz benim prensesim... Gecen hafta artik baharinda gelmesiyle kendimizi yesil alanlara attik. Yavrularim bisikletle etrafi dolasirken ben de annem ve ablamla piknik yiyeceklerimizi hazirladim. Derken kücük prensesim teyze kiziyla tartismali anlar gecirdi. Kücük inatci kizimi zor yatistirdim. Canim oglum o gün tam bir agabeylik yapti. Hem kardesine hem de kuzenlerine göz kulak oldu. Bisikletle onlarin arkasindan gitti, kaybolmamalari icin emek sarfetti, acilen gönderdigimiz yerlere ucarak gitti... derken o gün elim, kolum, ayagim oldu yavrum...
Bu hafta sonu hava sartlari gecen hafta kadar iyi olmadigi icin kuzularimi eglendirmek icin yine kapali oyun merkezlerinden birini sectik. Oglumun özel istegi üzerine cok sevdigi arkadasi Zeyneb´i de evinden aldik. Cocuklar hep birlikte harika vakit gecirdiler.


Son anda yutulmaktan kurtukduklari ejderha...
Her seye ragmen yutulduklari an... :)


Hiz siniri tanimayan toplu salincak...
Kendi emekleri ile dönen dönme dolap...



Dügmeye basinca dönen salincak...


Derken keyif üstüne keyif kattilar...
Kaydiraktan kayip toplarin icin düsmek ne güzel bir zevktir. Fotograflari cekerken cocuk olmayi istedim üüüfff bee...


Hele bu kocaman balonun keyfi....


Tirman tirman yine bir bakiyorsun asagilara yuvarlanmissin.


Kimseler olmasa cocuklarla birlikte su balonun en tepesine bir ciksam ah ah diye cok ic gecirdim yani...


Bu adam da cok dikkatimi cekti. Hmmmm....!!!???

Uzuuuun bir süre cocuklarimi izledi. Hemen onu da bir kareye hapsettim. Onca cocugun arasinda neden bizimkiler bu kadar dikkatini cekti anlamadim.


Yavrularin kan ter icinde gecirdikleri o güzel saatlerinden sonra onlara sevdikleri yemekleri ismarlayip aksamin sonlarina dogru keyiflerini video gecesi ile noktaladik.

His sesleri cikmadan, yorgunluklarini film esliginde atmis oldular.

Hee bir de oglumun filmin ortasinda birden aklina gelen cacik meraki vardi:

"Babaaaaa bize cacik yapar misin?"

Hani cips, patlamis misir, vesaire anlarimda cacik? :)

Sanirim son zamanlarda cocuklarimda benimle birlikte asermeye basladilar vesselam :D

4 yorum:

  1. Hepside çok tatlı.Çocukluğun tadını çıkarmaları için bir anne olarak sizde elinizden geleni yapıyorsunuz gördüğüm kadarıyla.Zaten onların mutluluğu bizim mutluluğumuz değilmi??

    YanıtlaSil
  2. Güzel eğlenmişler.
    Cacık istemesi pek bi komik.

    YanıtlaSil
  3. Evet cok eglendiler, onlar mutluysa bizde mutluyuz.

    YanıtlaSil
  4. süpermissssssss...

    YanıtlaSil