22 Şubat 2011 Salı

Sinema üstüne sinema

Kendimi iyi hissetmedigim su aylarda cocuklarimi cok ihmal ettim. Her ne kadar onlari arkadaslari ile göndererek olsun veya baska alternatifler deneyerek olsun eglendirmeye calissam da yine de yeterli olmadi mutlaka. Mesela kizim ne zamandir "Rapunzel" filmini izleyelim diye israr ediyor. Ama ben bir türlü kendimi toparlayarak onun bu istegine karsilik veremedim. Film nerdeyse gösterimden kalkacak, ben hala kendimle savasiyorum. Bugün hep beraber filmin fragmanini izledik, gercektende cok güzel bir filme benziyor. Masallarda okudugumuz Rapunzel´den cok farkli, tam bir komedi bombardimani gibi.




Belki bizim gibi henüz izleyemeyenler vardir, iste sizler icin
Rapunzel fragmani








"Yogi Bär" filmini oglum arkadasi Simon´la izlemisti. Son zamanlarda cok samimilesen bu iki yavruya film begendirmekte bayagi zorlandik. Secimi onlara birakmadim tabiki, bu yasta egriyi dogruyu henüz yeni ögreniyorlar.

"Sammys Abenteuer" ise kizimin anasinifi ile sectigi cok hos bir film. Tüm kücük cocuklu annelere tavsiye ederim. Minik yavrular o gün 3 boyutlu film gözlükleri ile cok tatli görünüyorlardi. Her biri kendini okyanuslarin derin kollarina birakmis Sammy ile macera yolculuguna cikmislardi. :)






"Ich- einfach unverbesserlich" filmi de yine oglumun tercih ettigi arkadasi Luca ile izledikleri film olmustu. Dogum gününe gelmeyi unutan Luca oglumu sinemaya davet etmis ve böylece Muharrem´in dogum gününü kendine özel yöntemiyle kutlamisti. Luca ve ebeveynlerinin bu ince düsüncesi beni de oglumu da cok mutlu etmisti dogrusu.


Bakalim önümüzdeki günlerde kendimi daha iyi hissedersem kuzucuklarima neler sunabilecegim. Yavrularim bu özel durumumu o kadar anlayisla ve sevgiyle karsiliyorlarki, benim de onlara bu sabirlarinin karsiligini en kisa zamanda vermem gerekiyor. Rab´bimden sihhat afiyet ve eskiden oldugu gibi "normal" günler diliyorum.

2 yorum:

  1. hayırlı olsun ınsallah..masallah sıze dıyorum buumus artık onlar mutlaka cok yardımcı olacaklardır..

    YanıtlaSil
  2. Sagolun, evet gercektende büyüdüklerini farkettiriyorlar bana, cok anlayisli davraniyorlar.

    YanıtlaSil